Pages

Khamis, 15 Oktober 2020

TAMBAHKAN PENDAPATAN ANDA DENGAN BERNIAGA KOPI JENAMA ANDA SENDIRI SECARA ONLINE

TAMBAHKAN PENDAPATAN ANDA DENGAN BERNIAGA KOPI JENAMA ANDA SENDIRI SECARA ONLINE

SIAPA BAKAL PELANGGAN ANDA?

Kepada siapa kopi anda mahu dijual. Kalau waktu dulu-dulu, seseorang jurujual akan bergerak dari satu rumah ke satu rumah untuk bersua dengan pelanggan bagi memasarkan produk mereka. Sehingga kini, kalaupun mereka telah hadir di hadapan rumah, belum tentu lagi mereka akan diterima untuk masuk, apatah lagi untuk memperkenalkan produk mereka.

Kini dengan kecanggihan system teknologi maklumat yang ada, profil produk anda boleh terus dipaparkan kepada pelanggan walau dimana sahaja bakal pelanggan berada, meskipun mereka sedang menikmati masa berkualiti bersama keluarga.

Hanya anda sahaja yang perlu bertindak merebut peluang menggunakan segala kemudahan masakini untuk menjana pendapatan dengan jayanya. Bina perniagaan anda dengan membuat dan memasarkan produk  anda. Menjual produk yang diguna ramai lebih mudah daripada membuat produk baru yang belum diketahui tahap permintaannya. Jika anda pernah bekerja di pasaraya, sudah pasti anda akan tahu beberapa jenis produk yang paling banyak permintaannya.

KOPI MERUPAKAN BARANGAN KOMODITI DUNIA KEDUA SELEPAS PETROLEUM

Jika anda ingin menceburkan diri dalam perniagaan yang hampir tiada risiko ialah membuat dan menjual kopi secara online. Anda belajar memanggang biji kopi, mencari pesanan, beli biji kopi untuk memenuhi tempahan pelanggan, panggang dan edarkan kepada pelanggan anda. Buat jualan secara tunai, dapatkan untung dan ulangi jalan yang sama sambil menokok pendapatan.  

Pelajarilah cara untuk membuat serbuk kopi.

#carabuatserbukkopi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan